Informatsioon

Uudiskiri

  1. Tellimine
  2. Ostu eest tasumine
  3. Garantii
  4. Kauba tagastusõigus
  5. Pretensioonide esitamine
  6. Kaebuste lahendamine
  7. Turvalisus

 


Tellimine

Vaata leheküljel ringi ning otsi sobivaid tooteid. Vali sobiv teema ning sirvi tooteid.
Leides sobiva toote klõpsa nupul "lisa korvi". Paremas tulbas kuvatakse jooksev
lisatud toodete kogus ja summa.

Et ostukorvi sisu vaadata klõpsa nupule "Ostukorv", seal saab ka muuta ostukorvi sisu.
Tellimiseks klõpsa nupule "TELLIMA", see viib registreerimise alale, kus tuleb sisestada tellimuse täitmiseks vajalikud andmed. Edaspidise info ja vajalikud toimingud kuvab lehekülg automaatselt.

↑ üles ↑


Ostu eest tasumine

Kauba eest on võimalik tasuda ettemaksuarve alusel, mis saadetakse automaatselt peale tellimuse kinnitamist sisestatud eposti aadressile.
Juhul, kui tellimuse eest pole SecSys EU OÜ arveldusarvele laekunud 4. tööpäeva jooksul loeme tellimuse tühistatuks ja edasi tellimust ei käsitle.

Juhul, kui tulete ise tellimusele järele on võimalik tasuda ka kohapeal sularahas.

↑ üles ↑


Garantii

Garantii kõikidel toodetel on 12 kuud alates kättesaamise hetkest.
Garantiiteenuse osutamise aluseks on originaal arve ning rikke kirjeldus.
Transport garantiiremonti toimub kliendi kulul ning toode peab olema originaalpakendis. Garantii ei kehti juhtudel kui tootel on füüsiline kahjustus, toodet on kasutatud mitte sihipäraselt või toode on valesti paigaldatud.
SecSys EU OÜ vastab kliendi pretensioonidele ühe töönadala jooksul. Kauba tagastamisega seotud kulud tasub klient.

↑ üles ↑


Kauba tagastusõigus

Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest toode tagastada või välja vahetada (VÕS § 56 lg 1).
SecSys EU OÜ kannab raha tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni (VÕS § 56 lg 3).
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ja peab olema originaalpakendis.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

↑ üles ↑


Pretensioonide esitamine

Võimalike probleemide või ebakõlade korral palume koheselt meile teada anda:   | tel: +372 61 88 194

↑ üles ↑


Kaebuste lahendamine

Kõigile pretensioonidele vastame hiljemalt 5. tööpäeva jooksul
Kõik võimalikud probleemid püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Juhul kui see osutub
võimatuks, siis vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.

↑ üles ↑


Turvalisus

Ostja andmed ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele v.a. kullerteenuse osutajatele
kauba kohaletoimetamiseks vajalikul määral ja v.a. seadusega ettenähtud korras.

↑ üles ↑



AvaleheleAvalehele

  +372 6770 164   
Tööpäevadel     9.00…17.00 

IP kaamera demo

Videovalve IP kaamera

Sinu nimi:

Sinu epost:



Hoiame Sinu andmed kaitstuna.